Ne puteti suna la 0722 856 389 sau ne puteti contacta.
 

De ce Order.ro?

 
Descopera de ce platforma de comert electronic Order.ro este o alegere potrivita pentru tine si cum te poate ajuta sa cresti vanzarile magazinului tau online.
 

MARKETING SI VANZARI

Order.ro a fost conceput pentru vanzare agresiva, marketing targetat si optimizat pentru motoarele de cautare.

  • Are un sistem SEO fara egal, care permite modificarea tuturor url-urilor din site, a titlurilor si a descrierilor atat cu algoritmi pre-programati cat si manual, asigurand indexarea rapida si eficienta in motoarele de cautare.
  • Sistemul perimite multiple moduri de discount si de stabilire a preturilor. Se pot stabili preturi punctuale pentru categorii de clienti. Se pot da discounturi cu perioada limitata de timp. Se pot da cupoane valorice, cu cadou, cu transport gratuit, cu procent, care sunt valabile doar la anumite produse / categorii / producatori. Se pot vinde vouchere valorice. La comanda se dau puncte bonus, care se pot refolosi la comenzi ulterioare. Clientii pot avea produse preferentiale cu pret fix. Si pot face parte din categorii de discount procentual. Se pot face reduceri pe volum, valoarea cosului, se poate da transport gratuit. Se pot combina produsele in pachete cu pret unic. Totul conceput pentru a mari conversia si valoarea medie de comanda.
  • Sistemul de trimis newslettere permite crearea foarte facila cu un mecanism "drag-and-drop" a newsletterelor, cu template-uri multiple si poate fi trimis rapid prin sistemul propriu sau prin sisteme 3rd party la segmente predefinite de abonati.
  • Pagina de promotie, landing page-ul poate fi construit cu sistemul drag-and-drop, cu template-uri multiple, cu pre si post campanie si poate fi generat static pentru a reduce incarcarea pe server (foarte folositor pentru promotii de tipul Black Friday).
  • Layout-ul este complet responsive, toate elementele comune (functionalitatea de cont, cosul) sunt deja adaptate pentru platforme mobile. Restul layout-ului va fi facut responsive la alegerea clientului.
  • Cosul este foarte rapid, optimizat si testat pentru utilizare rapida, secventiala si auto-adaptiva, cere doar datele de care are nevoie si permite clientului sa termine repede, fara batai de cap. In cos se poate adauga si un sistem de up-sell, dupa reguli stabilite cu proprietarul magazinului.
  • Se face totul pentru a nu pierde clientul. Se trimit mail-uri de recuperare de cos (dupa reguli stabilite cu administratorul magazinului). Sistemul permite si trimiterea de mailuri de recuperare a vizitei.
  • Se face Up-selling si Cross-selling in tot site-ul prin afisarea de accesorii, produse complementare, pachete de produse, servicii, etc.
  • Optional se poate instala un sistem complex B2B care permite crearea de departamente, bugete, utilizatori, centre de profit, produse personalizate, discounturi personalizate.
  • Se poate genera si un catalog dinamic de produse care poate fi listat pe Facebook.
  • Se poate instala si un sistem de consignatie in care utilizatorii pot trimite produsele lor Second Hand care sunt apoi listate in site si vandute prin intermediul site-ului.
  • Se pot repune in vanzare produsele resigilate cu preturi diferite.

CONTENT MANAGEMENT SI ADMINISTRARE


  • Catalogul de produse permite adaugarea de campuri de produs, managementul specificatiilor de produs unic pe categorii / subcategorii, adaugarea de variante cu imagine, descriere, pret, stoc, cod unic, generarea de filtre din specificatii, comparatii in functie de specificatii, adaugarea de imagini 3D, culori predominante, atribute cu icoane.
  • Combinatiile de filtre de produse pot fi refacute SEO, generand astfel pagini noi usor de indexat.
  • Administratorii au acces monitorizat, logat si li se pot acorda / scoate drepturi din consola de administrare.
  • Order.ro este gandit sa permita operarea sitului cu cat mai putini angajati, procesarea de comenzi este facila si rapida, toate hartiile ce trebuiesc imprimate pot fi integrate in acest proces. Sistemul de RMA este rapid si permite monitorizarea procesului si comunicare facila cu clientii.
  • Cu Order.ro sunteti pregatit de Black Friday, situl poate fi instalat in cloud, scalat rapid si ieftin, i se poate instala un CDN foarte usor si se pot general LP-uri statice cu un checkbox.
  • Se pot genera usor teste A/B cu ajutorul Google Experiments sau prin intermediul altor solutii.

INTEGRARE CU APLICATII 3'RD PARTY

Integrarea cu celelalte sisteme ale companiei sau ale partenerilor este vitala. Procesele Order.ro sunt bine documentate si intelese de programatorii nostri si integrarile sunt, de multe ori, facile. Unele din ele sunt deja implementate.

  • ERP si Contabilitate: Socrate, SAP B1, ASIS, SmartCash RMS, SAGA. In caz ca este nevoie sistemul poate sa dea singur numar de factura, sa tipareasca facturi, sa tina stoc (cu stoc rezervat si real), sa importe extrase de cont si sa stinga plati cu comenzi trimise.
  • Metode de plata: PayU, WorldPay, PayPal, MobilPay, Netopia, Coinzone, Card Avantaj, Cetelem + altele.
  • Metode de transport: Fan Courier, Bookurier, Urgent Curier, Sameday Curier, Tribul, Posta Romana, DPD + altele.
  • Programe afiliere: 2Parale, Profitshare.
  • Marketplace-uri: Okazii.ro, eMag, Amazon, eBay, Pixmania.
  • Tracking, analiza si Upsell: Google Analytics, Marketizator, Pleisty, Facebook, Adwords, etc.

DE CE ORDER.RO SI AYS?

Ce ne diferentieaza de concurenta? De ce ati alege sa lucrati cu noi?

Nu cumparati o platforma de e-commerce, ci incepeti o relatie de colaborare cu o companie specializata in solutii e-commerce cu experienta de 16 ani in domeniu, care lucreaza cu o platforma pe care o controleaza si o cunoaste in totalitate si care s-a adaptat cu succes la schimbarile pietei, din ce in ce mai concurentiala.

Primiti garantat contractual o rata de conversie de 1% din vizitatorii site-ului. Veti primi asistenta, sfaturile si serviciile noastre pentru indeplinirea acestui minim.

Prin platforma Order.ro se tranzactioneaza cu succes produse in valoare de peste 20.000.000 euro anual. Acest volum ne da o perspectiva unica in Romania asupra pietei, asupra nevoilor clientilor si operatorilor si ne-a pus deja in fata cu foarte multe probleme pe care le-am rezolvat cu succes.

Multumesc pentru atentia acordata, raman la dispozitia dumneavoastra.

Ion Dan Marius
General Manager Ays.ro
ajutor